Sunday, March 25, 2018

Trădarea slugilor

Slugile trădează, căci așa sunt ele făcute, să trădeze. Trădarea slugilor este:
- premeditată,
- profundă,
- gândită,
- planificată,
- logică,
- mizerabilă,
- previzibilă,
- structurată,
- adâncă,
- repetitivă,
- liniară,
- documentată,
- interesantă,
- aiuritoare,
- ineficientă,
- individuală.
Am văzut multe slugi la viața mea. Niciuna dintre ele nu și-a reprimat actul de trădare în raport cu alții, căci pentru mine slugile n-au însemnat nici cât o ceapă degerată, lucru pe care li l-am făcut cunoscut și tot ce făceau acele slugi nu avea niciun efect.
De multe ori, am intuit acte de trădare și mi-am avertizat și prietenii și adversarii. Am avut tehnica mea de a face acest lucru și niciuneia dintre slugi nu i-a fost cald.

(25 martie 2018)

No comments:

Post a Comment