Friday, March 30, 2018

Am avut dreptate!!!!!

Azi 30 martie 2018 au fost dat publicității protocolul dintre SRI și PG. S-a discutat despre ele de când s-a aflat de existența lor. Acum analiștii noștri, cei care se pricep în de toate, le rumegă, le mestecă, le întorc pe toate fețele și emană tot felul de ipoteze care mai de care mai fanteziste. Cei mai mulți spun că se fac referiri la legi, alții spun că se încalcă legile și alții spun și una și alta.
Protocoalele erau forme de colaborare interinstituțională și dacă includ echipele mixte, acestea erau singurele forme de colaborare instituțională. Nu se vorbește de acest concept fără a avea specialiști și de colo și de colo, deci echipe mixte.
Am scris de dimineață, înainte de a fi publicat acel protocol că va fi dezamăgitor prin conținut, că nu va fi spectaculor și nu va conține nimic ce noi nu ne-am fi maginat. Am avut dreptate! Semăna protocolul cu un plan de măsuri de la BOB-urile de pe vremuri în care toți se angajeau să cutare și cutare și cutare. Seamănă cu ceea ce au comandamentele situațiilor de urgență din ziua de azi, unde cooperează drumarii, cu primăriile, cu pompierii și cu salvările. Ideia este de cum funcționează, căci textele lasă totdeauna loc de analiză și de interpretare.
Zice că există un regulament în învățământ.
Articolul 1: profesorul are dreptate.
Articolul 2: profesorul are întotdeauna dreptate.
Aerticolul 3: când profesorul nu are dreptate, se aplică articolul 1 sau articolul 2 de la caz la caz.
Am fost profesor. Interpretând articolele 1, 2 și 3 concluzionez: deci, am avut dreptate!!!!!
A fost mult zgomot pentru mult prea puțin.


(30 martie 2018)

No comments:

Post a Comment