Wednesday, December 26, 2018

Exemplu de antreprenoriat perfect

De câțiva aniu încoace este la modă conceptul de antreprenoriat, cu un înțeles absolut dâmbovițean, ca să nu zic provincial sau vulgar. Un antreprenor nu este:
- un manager oarecare,
- un întreprinzător banal,
- investitorul de ocazie,
- comerciantul ambulant,
- meșterul priceput la toate,
- individul care doar promite,
- acel încurcă lume omniprezent,
- lăudărosul de serviciu,
- colecționarul de troace.
În DEX online există definiția:
antreprenor, ~oare smf [At: (a. 1852) URICARIUL III, 248/26 / Pl: ~i, ~oare / E: fr entrepreneur] 1-2 Persoană care execută anumite lucrări sau servicii (publice ori particulare) Si: întreprinzător 3 (Spc) Întreprinzător de construcții publice.
La noi, orice persoană care face ceva, să zicem, care strănută, se autointitulează fără nicio jenă antreprenor, pentru că întreprinde ceva: strănută.
dacă cineva are un pic de răbdare să vadă ce înseamnă de fapt un om întreprinzător, va constata ca acest om este un tip special, care:
- are putere de muncă excepțională,
- vede atât ansamblul, cât și părțile,
- nu se teme de complexitate,
- adoră provocările,
- duce la bun sfârșit totul,
- are în sânge eficiența,
- câștigă aprecierile doar prin rezultate,
- nu se teme și riscă având soluții.
Nu este antreprenor cel care face:
- o chiflă,
- un rezumat,
- o lectură,
- un șanț,
- o gafă,
- o răutate,
- un șurub,
- inaugurări,
- concerte,
- zebre,
- un scandal,
- improvizații.
Dacă este vorba de a construi un sat olimpic, trebuie angajat un antreprenor.
Dacă trebuie construită o hidrocentrală, trebuie angajat un antreprenor.
Dacă trebuie realizați 600 km de autostradă, trebuie angajat un antreprenor.
Dacă trebuie construit un cartier de blocuri, trebuie angajat un antreprenor.
Dacă se mută un oraș, trebuie angajat un antreprenor.
Nu se angajează un antreprebor dacă se construiește un closet.
Nu se angajează un antreprebor dacă se marchează benzile unei străzi.
Nu se angajează un antreprebor dacă se face un cozonac.
Nu se angajează un antreprebor dacă se montează o tribună.
Nu se angajează un antreprebor dacă se pune un afiș publicitar.
Nu se angajează un antreprebor dacă se schimbă un bec.
Avem un exemplu de antreprenoriat perfect legat de realizarea Catedralei mântuirii neamului pentru că antreprenorul aici:
- a urmărit pe parcursul a multor ani ritmicitatea liucrărilor,
- a armonizat extrem de multe categorii de furnizori și de executanți,
- a gestionat menținerea lucrărilor în grafic,
- a asigurat cheltuirea eficientă a banului,
- a menținut foarte ridicat standardul de calitate.
În rest, celelalte chestii legate de antreprenoriate sunt doar povești frumoase și liniștitoare, de spus la gura sobei, când mâța toarce și lemnele trosnesc mistuite de flăcări.




(27 decembrie 2018)

1 comment:

  1. Buna ziua, eu sunt Allison Howarts Dupa ce am fost în rela?ie cu Anderson ani de zile, s-a despar?it de mine, am facut tot posibilul sa-l aduc înapoi, dar totul a fost în zadar, l-am dorit atât de mult din cauza iubirii pe care o am pentru el, L-am implorat cu tot, am facut promisiuni, dar el a refuzat. I-am explicat problema mea prietenului meu ?i ea mi-a sugerat ca ar trebui sa contactez mai degraba o caseta de vraja care m-ar putea ajuta sa arunc o vraja pentru a-l readuce, dar eu sunt tipul care nu a crezut niciodata în vraja, nu am avut de ales decât sa-l încerc, eu i-a trimis caseta vraja ?i mi-a spus ca nu este nicio problema ca totul va fi bine înainte de trei zile, ca fostul meu se va întoarce la mine înainte de trei zile, a aruncat vraja ?i surprinzator în a doua zi, era în jurul orei 16.00. Fostul meu m-a sunat, am fost atât de surprins, am raspuns la apel ?i tot ce a spus a fost ca îi pare atât de rau pentru tot ce s-a întâmplat, încât a vrut sa ma întorc la el, încât ma iube?te atât de mult. Eram atât de fericit ?i m-am dus la el încât a?a am început sa traim din nou ferici?i împreuna. De atunci, mi-am facut promisiune ca oricine ?tiu ca are o problema de rela?ie, a? fi de ajutor unei astfel de persoane, referindu-l la ea singura casa de vraji reala ?i puternica care m-a ajutat cu propria mea problema. e-mail: ogagakunta@gmail.com pute?i sa-i trimite?i un e-mail daca ave?i nevoie de asisten?a sa în rela?ia dvs. sau în orice alt caz sau WhatsApp, la +2348069032895
    1) Vraji de dragoste
    2) Vraji de dragoste pierdute
    3) Vraji de divor?
    4) Vraji de casatorie
    5) Vraja de legare.
    6) Vraji de rupere
    7) Alunga un iubit trecut
    8.) Dori?i sa va promova?i în vraja dvs. de birou / Loterie
    9) dori?i sa va satisface?i iubitul
    Contacta?i acest om grozav daca ave?i vreo problema pentru o solu?ie de durata
    ogagakunta@gmail.com

    ReplyDelete