Despre tipologiile de prezidențiabili mioritici este musai să vorbim acum când nu s-a terminat încă anul centenar, nu de alta, dar anul 2019 va fi dominat mai ales în a doua parte de alegerile prezidențiale. Experiența arată că sunt mai multe tipuri de prezidențiabili și se impune o analiză a acestora, caăci se va obține cu mai mare ușurință o imagine asupra finaliștilor și mai ales a învingătorului.
Merită să fie luate în calcul diferitele criterii de clasificare a prezidențiabililor, căci numai așa va fi înțeleasă fiecare participare, pentru că un candidat trece prin fiecare criteriu și este clasificat, rezultând în final poziția nu probabilă, ci sigură a acestuia la numărătoarea voturilor.
După citeriul notorietății, candidații la fotoliul de președinte sunt:
- candidații fără niciun fel de notorietate, care apar ca din spuma mării, despre care nu se știe chiar nimic și care numai aparent nu au nicio șansă; dacă în ultimele zile ale campaniei electorale apar mesajele bombă, anonimii de ieri devin favoriții de azi și învingătorii de mâine; trebuie numai luate în considerare existența acelor elemente; în lipsa lor, candidatul trece la și alții, fără a obține măcar voturile celor care au semnat pentru el, ca să se înscrie în cursă; coeficientul de notorietate CN = 0;
- candidații cu notorietate scăzută, sunt cei care deși apar cam peste tot, nu reușesc să treacă sticla și nici să atragă atenția prin ceva anume; sunt făcuți pentru a fi numiți și nu aleși, deși sunt buni executanți; ei nu au carismă, sunt lipsiți de spontaneitate și de culoare, căci în copilărie bunicii sau părinții lor i-au ținut din scurt și nu l-au dezvoltat inițiativa și curajul; ei se înscriu doar că sunt împinși de la spate, șansele fiind minime, dar se lasă manipulați, neconvinși fiind de succdesul lor; coeficientul de notorietate CN = 1;
- candidații cu notorietate scăzută, fac parte din niște colectivități cu mulți lideri, care mai de care interesat să iasă el în evidență, drept care întregul se împarte la foarte mulți, revenindu-le doar o fărâmă; în acest caz este foarte dificil ca respectivul să treacă într-o listă de ultimele cinci poziții din coada listei, în urcare; se întâmplă așa ceva la noi pentru că din 10 indivizi 12 se cred șefi supremi, deși ei n-au condus o covrigărie de mahala; coeficientul de notorietate CN = 3;
- candidații cu notorietate normală, medie, fac parte din grupuri unde au fost umflați cu țeava, mai ales atunci când ceilalți îi bagă la înaintare și ei chiar se cred merituoși, deși calitățile reale nu-i recomandă câtuși de puțin; acolo este mult zgomot și fiecare împingător vine cu idei, dar nu le pune în practică și nici nu și le asumă, așteptând doar rezultatul și avantajele; candidații aceștia se pricep la orice, dar nu răspund niciodată la întrebări; coeficientul de notorietate CN = 5;
- candidații cu notorietate ridicată, sunt cei care sunt cu adevărat cunoscuți și mai ales recunoscuți de toată lumea chiar pe stradă sau la chioșcul de ziare și sunt salutați ceremonios, dar și ei răspund în același fel; coeficientul de notorietate CN = 6;
- candidatul cu notorietate maximă, este cel în care fiecare om se regăsește prin vorbă, prin gesturi, prin îmbrăcăminte și prin calitățile concrete pe care le arată ori de câte ori i se oferă ocazia; el știe să facă băi de mulțime, știe să strângă copiii în brațe, să mângâie babe, se întristează la patul unor bolnavi, suferă și lăcrimează când puhoaiele năvălesc satele ; dă la lopată ori de câte ori trebuie să mobilizeze pe cei aflați în impas; coeficientul de notorietate CN = 10.
Mai există și alte multe criterii de clasificare. Fiecare criteriu are importanța lui, concretizată printr-o valoare pozitivă subunitară.
Fiecărui candidat i se face profilul după aceste criterii, valorile atribuite ușor sunt agregate și se va obține un indicator de succes ISCC cu valoare între 0 și 10. Imediat ce se încheie termenul de înscriere în cursă și sunt validați candidații se va ști exact cine va fi învingătorul. Nu este nicio filosofie, totul este simplu, riguros, matematic, managementul politic este o știință de care mulți nu vor să știe, căci vorba aceea: fericiți cei săraci cu duhul.
În continuare voi trata zece criterii care asigură 95% din calitățile din profilul candidaților care contează în alegeri. Ce-i mult strică și nici nu aduce precizie, căci o sutime nici nu urcă și nici nu coboară pe cei din fruntea listei, căci acești candidați contează. S-a observat că pentru mediu CN este 6, iar pentru foarte bine CN=10, ceea ce face diferența.
(28 decembrie 2018)
Buna ziua, eu sunt Allison Howarts Dupa ce am fost în rela?ie cu Anderson ani de zile, s-a despar?it de mine, am facut tot posibilul sa-l aduc înapoi, dar totul a fost în zadar, l-am dorit atât de mult din cauza iubirii pe care o am pentru el, L-am implorat cu tot, am facut promisiuni, dar el a refuzat. I-am explicat problema mea prietenului meu ?i ea mi-a sugerat ca ar trebui sa contactez mai degraba o caseta de vraja care m-ar putea ajuta sa arunc o vraja pentru a-l readuce, dar eu sunt tipul care nu a crezut niciodata în vraja, nu am avut de ales decât sa-l încerc, eu i-a trimis caseta vraja ?i mi-a spus ca nu este nicio problema ca totul va fi bine înainte de trei zile, ca fostul meu se va întoarce la mine înainte de trei zile, a aruncat vraja ?i surprinzator în a doua zi, era în jurul orei 16.00. Fostul meu m-a sunat, am fost atât de surprins, am raspuns la apel ?i tot ce a spus a fost ca îi pare atât de rau pentru tot ce s-a întâmplat, încât a vrut sa ma întorc la el, încât ma iube?te atât de mult. Eram atât de fericit ?i m-am dus la el încât a?a am început sa traim din nou ferici?i împreuna. De atunci, mi-am facut promisiune ca oricine ?tiu ca are o problema de rela?ie, a? fi de ajutor unei astfel de persoane, referindu-l la ea singura casa de vraji reala ?i puternica care m-a ajutat cu propria mea problema. e-mail: ogagakunta@gmail.com pute?i sa-i trimite?i un e-mail daca ave?i nevoie de asisten?a sa în rela?ia dvs. sau în orice alt caz sau WhatsApp, la +2348069032895
ReplyDelete1) Vraji de dragoste
2) Vraji de dragoste pierdute
3) Vraji de divor?
4) Vraji de casatorie
5) Vraja de legare.
6) Vraji de rupere
7) Alunga un iubit trecut
8.) Dori?i sa va promova?i în vraja dvs. de birou / Loterie
9) dori?i sa va satisface?i iubitul
Contacta?i acest om grozav daca ave?i vreo problema pentru o solu?ie de durata
ogagakunta@gmail.com