Am analizat reclamele date pe Tv în această perioadă. Am văzut că nerușinarea a depășit orice limite. Niște mediocrii au construit reclame dintre cele mai bizare. Unii mănâncă burggeri vorbind despre regiunile care s-au unit. Un magazin de doi bani vorbește de reduceri de centenar dar reducerile sunt niște simboluri palide. Nimeni din comerț nu a făcut ceva special. Adică, să văd că un lanț de magazine a deschis o locație chiar de 1 Decembrie 2018 și acolo se găsesc niște lucruri speciale, dar și ceva care să amintească de 1 Decembrie 1918. Niciun lanț de magazine nu a făcut un gest măreț prin care să arate respect față de marele eveniment, adică:
- să participe la construirea unei autostrăzi;
- să construiască o școală;
- să editeze opera completă a unui clasic;
- să construiască un monument al unui unionist;
- să plătească asfalttarea unei străzi într-un cătun;
- să măture o stradă.
Nu, televiziunile au dat-o tot pe reclame în draci, iar reclamele așa-zis dedicate centenarului arată grave limite de creativitate ale celor care le construiesc, caricatiurizând totul în cel mai brutal mod.
Iată, ce înseamnă a fi stupid până la capăt!
(05 decembrie 2018)
No comments:
Post a Comment