Saturday, September 8, 2018

365 împotriva României: Renate WEBER și zicerile ei iraționale

Iată ce a zis Renate WEBER:
Cu Statele Unite e o altă poveste. Știu că e partenerul nostru strategic… dar nu prea înțeleg ce anume înseamnă asta. Să dăm bani în neștire pentru industria de armament americană? Sincer, nu cred că aveam nevoie de asta. Înțeleg că ne apără de ruși. Dar mi se pare că asta se întâmplă pentru că noi i-am stârnit pe ruși cu instalarea scutului. Apropos, totuși…e defensiv sau cum? Sunt convinsă că Rusia are un interes major să destabilizeze Uniunea Europeană, inclusiv destabilizând state membre, în diferite feluri, iar noi suntem o bună țintă, dar întrebarea mea e cum ne-au ajutat până acum americanii să contracarăm acțiunile rușilor? Cum ne-au ajutat să nu mai fim vulnerabili la manipulările lor? Cumva cumpărând armament?
Eu o știam femeie cultă și cu capul pe umeri. Acum am explicația de ce n-a făcut purici la administrația prezidențială pe vremea lui Traian BĂSESCU. Cu siguranță că Rebate WEBER are ea în cap ceva, dar se pare că vorbește gura fără ea. Deși mă cheamă IVAN, nu știu rușește. Am vizitat  de multe ori Moscova, dar de și mai multe ori New York și de și mai și mai multe ori san Francisco. Să spună prostiile alea cu armamentul, mă mir cum de face pe europarlamentara, umblată și mai ales citită și mă mir și mai tare cum reușește să spună asemenea aiureli. Știam pe unul care vorbea, dar vorbeau aburii alcoolului din capul lui. Aici nu e cazul, dar dacă această femeie s-ar cenzura un pic, probabil nu s-ar decredibiliza și nu ar pune nici pe șeful ei în dificultate. Aveam o impresie bună mai ales că o văzusem la un concert în care la Sala Radio cânta Ruxandra DONOSE.

(08 septembrie 2018)

No comments:

Post a Comment