Friday, September 14, 2018

365 împotriva României: Monica IACOB RIDZI și plătitul oalelor sparte

Mi-o amintesc pe Monica IACOB RIDZI cea din vremurile în care era ministreasă și mi-a făcut impresia unei femei care era:

- arogantă,

- sigură,

- impertinentă,

- puternică,

- implicată,

- credulă,

- implicată,

- neprevăzătoare,

- prețioasă,

- rea.

Prin studiourile tv pe unde unbla, avea  un discurs plin de cuvinte grele, standard, găunoase, lemnoase și plicticoase. Aparițiile sale publice arătau că are acele elemente care o vor duce către pierzanie, întrucât făcea totul așa cum îi trecea prin cap, fără să consulte pe cei ce știu legea, crezând că lumea începe și se termină cu ea. Florin CHILIAN i-a și dedicat un cântec în care vorbea de parandărăt. Mi-o amintesc pe Monica IACOB RIDZI în seara aceea când plină de ea, a mers la EBA și i-a înmânat carnetulde partid, căci EBA candidase independentă pentru europarlamentarele din 2009. A fost o scenă care din punctul meu de vedere nu prevestea nimic bun, căci Monica IACOB RIDZI fusese în toată tărășenia omul de la înaintare, care apoi a plătit toate oamele sparte.

Monica IACOB RIDZI a intrat și la pușcărie și din femeia aceea care arăta tot ceea ce este mai rău, eu comparând-o cu Elena CEAUȘESCU, la unele apariții de la Antena 3 am văzut o alta Monica IACOB RIDZI, umilă, spășită, plină de regrete, dar în imposibilitatea de a vorbi, crezând ea că va scăpa. Numai că mașinăria a strivit-o, căci orice revoluție își devorează copiii, mai ales pe acei copii imprudenți, omniprezenți și care se se cred buricul pământului. Și-a ruinat cariera.









(15 septembrie 2018)

No comments:

Post a Comment