Wednesday, October 24, 2018

365 împotriva României: Vărul SĂNDEL ca exemplu de manipulare

Vărul SĂNDEL este actorul Sandu POP. Dacă l-aș fi văzut pe scenă nu mi l-aș fi închipuit jucându-l pe Hamlet.
Vărul SĂNDEL este actorul Sandu POP. Dacă l-aș fi văzut pe scenă nu mi l-aș fi închipuit jucându-l pe Romeo.
Vărul SĂNDEL este actorul Sandu POP. Dacă l-aș fi văzut pe scenă nu mi l-aș fi închipuit recitând Luceafărul.
Vărul SĂNDEL este actorul Sandu POP. Dacă l-aș fi văzut pe scenă nu mi l-aș fi închipuit recitând Scrisoarea a III-a.
Așa că mă chinui să-l văd Sandu POP alias Vărul SĂNDEL pe sticlă fie cântând, fie spunând glume nesărate.
Sandu POP alias Vărul SĂNDEL nu este un mare cântăreț de folclor.
Sandu POP alias Vărul SĂNDEL nu este un comedian de talia lui Florin PIERSIC.
Sandu POP alias Vărul SĂNDEL nu este actorul profund care să facă furori.
Sandu POP alias Vărul SĂNDEL este doar un personaj, care și-a dovedit obediența față de Traiam BĂSESCU în niște campanii electorale. În rest, Sandu POP alias Vărul SĂNDEL are cântece modeste, cu texte bizare și vocea nu-l prea ajută. El place pentru că are publicul lui țintă, fiind un artist bun de OTV-ul lui Dan DIACONESCU. La momentul lui de glorie, care a trecut, a dat tot ce a fost în stare, adică prea puțin. Păcat, că am avut alte așteptări de la el și de la generația lui. Dacă se va uita în urmă va vedea o dâră de fum puturos care se ridică greu, dar cu rămâne nici măcat o amintire, ci un zgomot asurzitor.

(25 octombrie 2018)

No comments:

Post a Comment