Monday, October 22, 2018

365 împotriva României: Dumitru COARNĂ un șef de sindicat guraliv, prea guraliv

Sindicatului Național al Polițiștilor și Personalului Contractual - SNPPC.
Dumitru COARNĂ era un șef de sindicat la SNPPC, șef etren.
Dumitru COARNĂ era un șef de sindicat la SNPPC, foarte  activ la Tv.
Dumitru COARNĂ era un șef de sindicat la SNPPC carismatic când vrea.
Dumitru COARNĂ era un șef de sindicat la SNPPC, cât de cât definit.
Dumitru COARNĂ era un șef de sindicat la SNPPC cu argumente de ordin juridic.
Dumitru COARNĂ era un șef de sindicat la SNPPC orientat să dea bine la imagine.
L-am văzut de câteva ori pe Dumitru COARNĂ  pe la televizor și mi se părea interesant. În ultimul timp, de când cu legea salarizării mi-am schimbat impresia că avea o atitudine cel puțin bizară, dacă nu de neînțeles. Are intrări brutale și chiar vorbește urât, mai ales când nu are argumente. Nu-mi place. Argumentele lui erau străvezii și nu știa să atace frontal, simplu și eficient. Venea cu chestii aproximative și supărătoare. Chiar m-a dezamăgit Dumitru COARNĂ . Aștept să-și revină din starea aceea de automulțumire, căci am impresia că se vede în monitoare și se admiră,  dată de zecile de ani de când e pe aceeași poziție și a ruginit. Scârțîie. Să bea niște ulei de floarea soarelui sau de măsline, căci acum are pensia cumulată cu salariul de la sindicat...
(22 octombrie 2018)

No comments:

Post a Comment