Tuesday, October 23, 2018

365 împotriva României: Cristian POPESCU PIEDONE primarul oarecare

Plimbărețul Cristian POPESCU PIEDONE a fost și primar la sectorul 4, până când s-a întâmplat nenorocirea de la #COLECTIV. El a patronat tot felul de chestii care mai de care mai dubioase, doar prin faptul că erau realizate pe principiul merge și așa. Cristian POPESCU PIEDONE a crezut cp ulciorul merge de foarte multe ori la apă. Nu. N-a mers și în acea noapte groaznică buboiul s-a spart. Cristian POPESCU PIEDONE a rămas să plătească toate improvizațiile, pe care el le-a patronat de pe poziția de primar. Cine ar fi avut un pic de perseverență ar fi văzut ce se ascundea în spatele acelor aqutorizații și acelor improvizații de doi bani. Nenorocirea este legată de faptul că nu numai acolo sunt asemenea nereguli, ci peste tot.
Și când mă gândesc că PIEDONE era deja vedetă.
Și când mă gândesc că PIEDONE slăbise mult.
Și când mă gândesc că PIEDONE făcea tot felul de chefuri și chermeze.
Și când mă gândesc că PIEDONE dădea tot felul de pomeni.
Și când mă gândesc că PIEDONE era plin de povețe aiuritoare.
Și când mă gândesc că PIEDONE avea putere maximă.
Nu i-a fost scris să ducă tot mandatul. A trebuit să plece pe ușa din dos a primăriei, dar trebuie să fiu sigur că nu este Cristian POPESCU PIEDONE un sărac care merge la cantina nevoiașilor.


(23 octombrie 2018)

No comments:

Post a Comment