Saturday, October 20, 2018

365 împotriva României: Augustin LAZĂR procurorul fără stomatolog

Când îl văd pe Augustin LAZĂR mă apucă mila. Umblă el binișor îmbrăcat. E tuns, e ras și are pantofii făcuți. Probabil cu un plus de atenție sar concluziona că este un bărbat bine îmbrăcat. Numai că nu am a zice că este și bărbat bine, din moment ce atunci când deschide gura arată o dantură oribilă. Este naturală, nu este albită ca la vedete, nu este perfectă ca a lui Traian BĂSESCU, dar la banii săi ar fi trebuit să facă acele corecții majore, să arate și el ca un adevărat demnitar când vorbește.
Este posibil să-i fie teamă de dentist.
Este posibil să-i fie indiferent cum arată dinții săi.
Este posibil să-i fie punga goală și să nu aibă cu ce să-și repare gura.
Este posibil să-i fie interzis să-și lucreze îmn gură din motive religioase.
Oricum, eu am concepțiile mele în legătură cu oamenii cu dinții aiurea, căci este inadmisibil să te prezinți oricum, mai ales pe o poziție de deminitate publică. Am văzut că numai oamenii de la țară au dinții neîngrijiți, iar babele pun mâna sau broboada la gură când vor să spună ceva.


(20 octombrie 2018)

No comments:

Post a Comment