Thursday, October 18, 2018

365 împotriva României: Andrei PLEȘU folosoful cu scrisorile adresate lui CEAUȘESCU sub braț

Nu l-am inclus aici pe Andrei PLEȘU în legătură cu opera sa filosofică. L-am inclus aici pe Andrei PLEȘU pentru faptul că:
- a scris scrisori lui Nicolae CEAUȘESCU,
- nu a recunoscut că a fost eroare,
- a încercat tot felul de motivări aiuritoare.
În opinia mea, un om slab face gesturi de oam slab. Omul slab nu suportă bărbătește adevărul oricât de crud ar fi el, ci se face preș pentru a scăpa de pedeapsă, pentru a-și recăpăta confortul. Așa l-am perceput ăe Andrei PLEȘU prin acele scrisori pe care le-a publicat cineva într-o revistă și pe care Andrei PLEȘU le-a recunoscut. Mi se părea normal ca Andrei PLEȘU să fie vertical și să n-o moșmondeacă, crezând că devine mai interesant. Uite, eu siunt omul care a tras linie și când am pus eticheta de on slab, insul chiar dacă ar sta și-n limbă, în mintea mea tot om slab este și restul nu mai contează, chit că are un sistem filosofie, că scrie capodopere. Le citesc, dar el rămâne un om slab și separ omul slab de operă și basta.
În mintea mea revin textele acele ridicole ale scrisorilor către CEAUȘESCU, scrise de Andrei PLEȘU.

(18 octombrie 2018)

No comments:

Post a Comment