Digitalizarea aduce crearea de conturi personale pentru toate aplicațiile.
Vrei să-ți plătești facturile electrice? Îți faci cont la distribuitor.
Vrei să-ți plătești facturile de la gaz? Îți faci cont la distribuitor.
Vrei să-ți plătești facturile la Internet? Îți faci cont la distribuitor.
Vrei să-ți plătești facturile cablul Tv? Îți faci cont la distribuitor.
Vrei să-ți plătești o comandă la eMag? Îți faci cont la prestator.
Vrei să ai cont de FACEBOOK? Îți faci cont.
Vrei să ai cont de INSTAGRAM? Îți faci cont.
Vrei să ai cont de TIC-TOC? Îți faci cont.
Vrei să ai cont de TWITTER? Îți faci cont.
Fiecare cont presupune un nume de utilizator, o parolă, date de descriere.
Dacă avem interacțiune cu 50 de aplicații online, avem 50 de conturi.
Este necesar să gestionăm cu mare grijă numele de utilizator și parolele. Deci, vom avea un fișier de parole pe care:
- nu trebuie să-l știe nimeni în afara noastră,
- nu trebuie să-l ștergem din nicio greșeală,
- să-l actualizăm dacă modificăm parolele,
- să-l actualizăm adăugând parolele conturilor noi.
Acest fișier trebuie să conțină despre fiecare cont tot ceea ce permite accesul la informații, adică:
- nume utilizator,
- parolă,
- elemente de identificare și control cerute de administratorul aplicației la o adică,
- data când am creat contul,
- data când am actualizat contul,
- denumirea aplicației online.
Dacă lucrăm dezordonat, devine imposibil de accesat informațiile din cont atunci când avem proasta inspirație să preluăm parola generată de aplicație, s-o considerăm excelentă și să n-o memorăm undeva sau să o copiem incomplet sau greșit.
Cine nu are un fișier să și-l facă. Este exact ca proverbul, cine nu are un bătrân să-l cumpere.
Vrei să-ți plătești facturile electrice? Îți faci cont la distribuitor.
Vrei să-ți plătești facturile de la gaz? Îți faci cont la distribuitor.
Vrei să-ți plătești facturile la Internet? Îți faci cont la distribuitor.
Vrei să-ți plătești facturile cablul Tv? Îți faci cont la distribuitor.
Vrei să-ți plătești o comandă la eMag? Îți faci cont la prestator.
Vrei să ai cont de FACEBOOK? Îți faci cont.
Vrei să ai cont de INSTAGRAM? Îți faci cont.
Vrei să ai cont de TIC-TOC? Îți faci cont.
Vrei să ai cont de TWITTER? Îți faci cont.
Fiecare cont presupune un nume de utilizator, o parolă, date de descriere.
Dacă avem interacțiune cu 50 de aplicații online, avem 50 de conturi.
Este necesar să gestionăm cu mare grijă numele de utilizator și parolele. Deci, vom avea un fișier de parole pe care:
- nu trebuie să-l știe nimeni în afara noastră,
- nu trebuie să-l ștergem din nicio greșeală,
- să-l actualizăm dacă modificăm parolele,
- să-l actualizăm adăugând parolele conturilor noi.
Acest fișier trebuie să conțină despre fiecare cont tot ceea ce permite accesul la informații, adică:
- nume utilizator,
- parolă,
- elemente de identificare și control cerute de administratorul aplicației la o adică,
- data când am creat contul,
- data când am actualizat contul,
- denumirea aplicației online.
Dacă lucrăm dezordonat, devine imposibil de accesat informațiile din cont atunci când avem proasta inspirație să preluăm parola generată de aplicație, s-o considerăm excelentă și să n-o memorăm undeva sau să o copiem incomplet sau greșit.
Cine nu are un fișier să și-l facă. Este exact ca proverbul, cine nu are un bătrân să-l cumpere.
(25 ianuarie 2023)
No comments:
Post a Comment