Monday, January 30, 2023

1.000 de oameni care m-au impresionat: Liviu MIJACHE

Liviu MIJACHE mi-a fost student acum foarte mulți ani. Am rămas într-o relație excelentă cu Liviu MIJACHE pentru că Liviu MIJACHE este un om:
- deosebit,
- cu caracter,
- parolist,
- de înaltă calificare,
- modest,
- care are obiective clare,
- cu idei nobile.
Cu Liviu MIJACHE și cu unii dintre prietenii lui am făcut niște excursii memorabile prin Europa. El este un șofer excelent și are o mașină specială, un Mercedes SUV și a avut o altă mașină specială, un Passat cu mulți cai putere. El stă acum în Belgia și ori de câte ori trec prin Belgia, am o deosebită plăcere să-l întâlnesc pe Liviu MIJACHE și să discutăm. Am și scris un articol cu el. Îmi place la Liviu că-și definește obiective clare, este perseverent să le atingă și face tot ce trebuie să asigure calitatea tuturor activităților pe care le execută.
Liviu MIJACHE are exigențe deosebit de ridicate. Îmi place la el că nu optează pentru soluții ieftine. Îmi plac la el tricourile Paul&Shark. Au culori splendide și o croială perfectă.

(30 ianuarie 2023)

No comments:

Post a Comment