Tuesday, January 24, 2023

1.000 de oameni care m-au impresionat: Dorin APREUTESEI

Pe Dorin APREUTESEI îl știu din vremea când viitoarea lui soție era studentă în anul al III-lea de facultate. Ei erau prieteni și când Paula lucra la lucrarea de licență, mi-a făcut cunoștință cu tânărul ei prieten, care era ofițer de armată și el mi-a zis că pictează. Eu l-am rugat să-mi facă un tablou cu Nicolae CEAUȘESCU vorbind maselor formate din dovleci. Desigur că nu mi-a făcut un asemenea tablou, dar peste ani, când i-am văzut o expoziție de pictură la Centrul Militar de pe 6 Martie, m-a pus să-mi aleg un tablou și el mi l-a dăruit.
După câțiva ani am aflat că Dorin APREUTESEI s-a înscris ca student la Universitatea Națională de Arte și peste alți câțiva ani am aflat că a terminat facultatea și este pictor cu acte în regulă.
A venit pandemia și nu l-am mai întâlnit pe Dorin APREUTESEI, dar suntem prieteni pe Facebook și știu ce face, ce pictează și ce expoziții are. La ultima expoziție nu am ajuns că am fost în USA, dar sunt sigur că la o expoziție din 2023 voi ajunge.


(24 ianuarie 2023)

No comments:

Post a Comment