Monday, January 30, 2023

1.000 de oameni care m-au impresionat: Zenovic GHERASIM

Pe Zenovic GHERASIM l-am cunoscut în vremurile când el era student la Secția de Informatică Economică din facultatea de Cibernetică, Statistică și Informatică Economică din ASE pe care a absolvit-o în anul 1991, ca a doua facultate. El terminase Academia Tehnică Militară în anul 1978, devenind inginer electronist.
A realizat un stagiu doctorat excepțional pe care l-a finalizat în anul 1997, devenind doctor inginer în specializarea inginerie electronică.
Zenovic GHERASIM  a lucrat foarte mult în cercetarea științifică din domeniul militar, după care a devenit conferențiar universitar în intervalul 1998 - 2000 la Universitatea Națională de Apărare CAROL I.
Din anul 2002 până în anul 2010 a lucrat la Universitatea Spiru HARET pe poziția de conferențiar Universitar. Din anul 2010, Zenovic GHERASIM este profesor universitar.
Ca student, Zenovic GHERASIM a dovedit:
- capacitate extraordinară de studiu,
- un caracter puternic,
- mod exemplar de a se achita de sarcini.
Am colaborat cu Zenovic GHERASIM foarte mult, inclusiv în perioada în care eu am efectuat o mobilitate de lungă durată, el a ținut în condiții excelente o serie de seminarii și de cursuri la disciplinele pe care eu le predam atunci. A fost o perioadă foarte bună a colaborării noastre, inclusiv în a realiza diferite materiale pentru a merge la conferințe. M-am bucurat să regăsesc în lista sa de lucrări câteva din materialele pe care le-am realizat împreună. 
Pe o scară de la 1 la 10, Zenovic GHERASIM este la nota 10.



(30 ianuarie 2023)

No comments:

Post a Comment