Wednesday, January 25, 2023

1.000 de oameni care m-au impresionat: Daniel MILODIN

Colaborarea cu Daniel MILODIN a început încă din studenție. Al lucrat cu daniel la disciplina de Structuri de date, la disciplina de Limbaje de asamblare, am coordonat lucrarea lui de licență și lucrarea lui de disertație de ma master și am lucrat împreună și la doctorat.
Dacă este să mă laud cu ceva, trebuie să scriu aici că Daniel MILODIN este primul doctor în specializarea Informatică economică, pe care eu am reușit s-o impun ajutat de profesorul Dumitru MIRON care era secretar de stat în Ministerul Educației, pe când eu eram director la Direcția de Informatizare și Personal.
Daniel MILODIN a finalizat teza de doctorat de 262 de pagini intitulată  Ortogonalitatea entităților structurate, în anul 2009.
Împreună cu Daniel MILODIN am elaborat mai multe articole, din care enumer aici:
Ion IVAN, Daniel MILODIN  Software pentru ierarhizarea multirang a componentelor unei colectivitati, Revista Româna de Informatica si Automatica vol. 16, nr. 3, 2006, pg. 59 – 68
Ion IVAN, Daniel MILODIN  Ortogonalitatea cifrelor arabe si a alfabetului latin folosind diferentele nete, Revista Româna de Informatica si Automatica, vol. 16, nr. 2, 2006, pg. 69 – 80
Ion IVAN, Daniel MILODIN - Data Orthogonality Metrics, Workshop Information Systems and Operations Management - Romanian American University, pag. 326-341, Bucuresti, 2006
Ion IVAN, Daniel MILODIN, Catalin BOJA, Marius POPA, Adrian POCOVNICU – Practica dezvoltarii software orientata pe structuri de date, Editura ASE, Bucuresti, 2005
Ion IVAN, Daniel MILODIN, Marius POPA – Ortogonalitatea alfabetelor, Revista Româna de Informatica si Automatica, vol. 15, nr. 3, 2005, pg. 41 – 56
Ion IVAN, Daniel MILODIN, Marius POPA, Cosmin LUGOJI - Entitati Bazate, Economia, seria Management, Anul VIII, Nr.1, pag. 84 - 97, Bucuresti, 2005.
Ion IVAN, Daniel MILODIN, Cristian DIACONU - Sisteme informatice AMIS, Suplimentul „Economie teoretic si aplicata", nr. 430,  a Cotidianului „Economistul”, nr. 1798 (2824), pg.  I, III, 2004
Daniel MILODIN, Ioana Ramniceanu - The impact of the monetary policy shocks on the economic aggregates, Economic computation and economic cybernetics studies and research, Editura ASE, vol. 38, nr. 1-4, pg. 241-246, Bucuresti, 2004
Ion IVAN, Daniel MILODIN - Software pentru ordonarea multirang a componentelor unei colectivitati, Revista Economia, Nr. 2, Bucuresti, 2003, pg. 78 - 82
Anii au trecut. Eu am rămas cu Daniel MILODIN într-o relație excelentă. De multe ori ne vedem la o cafea pe la Dorobanți peste drum de Facultatea de Cibernetică, unde vine și profesorul Cătălin BOJA. El este acum căsătorit și are doi copilași superbi, care spre deosebire de alți copii sunt chiar niște copii cuminți, care se joacă frumos, ca doi frățiori care se iubesc.


(25 ianuarie 2023)

No comments:

Post a Comment