Monday, January 23, 2023

CĂTĂLINA, te susținem, dar îți dăm la giaole...

Cătălina este o concurentă de la showul Mireasa, sezonul 7, 2023.
Cătălina are vârsta 21 de ani.
Cătălina are înălțimea de 163 cm.
Cătălina a avut un blind date cu concurentul Roberto.
Concurentul Roberto s-a așezat în spatele Cătălinei.
Luni 23 ianuarie 2023, la emisiunea Mireasa, a intervenit sora Cătălinei care folosind un limbaj de lemn, presărat cu susțineri, cu sfaturi și recomandări, au reușit să-i creeze bietei Cătălina o stare deosebit de rea. Se știe că drumul spre iad este presărat cu bune intenții. La noi, este cel mai simplu de a da la gioale cuiva, pretextând că-i facem bine.
Eu am o vorbă: dă-mi un număr cu câte cifre vrei și eu sunt în stare să enumer lucrurile cele mai oribile despre oricine, căci nimeni nu ne întrece în a emana tot felul de răutăți. Nu suntem în stare să zicem lucruri bune despre cineva nici câte degete avem la ambele mâini.
Nu am spus că Roberto este modelul de bărbat în fața căruia trebuie să te închini. Trebuie însă cunoscut, trebuie să fie lăsat să se prezinte el și să fie prezentat nu neapărat ce cei care-i sunt potrivnici sau îi sunt vajnici apărători, căci aceștia nu au capacitatea să fie obiectivi. Faptele sunt cele care vorbesc. Roberto are dreptul să-și prezinte faptele pentru a se defini.


(23 ianuarie 2023)

No comments:

Post a Comment