Sunday, January 29, 2023

Engleza rapidă

Pe mine mă și amuză așa-zisele titluri comerciale ale unor cărți.
Cum să înveți o limbă străină într-o săptămână:
Cum să înveți o limbă străină în 15 lecții de 15 minute fiecare?
Cum să înveți limba rusă cântând?
Am răsfoit cartea cu învățatul limbii engleze rapid și am cumpărat-o pentru că are acolo cuvintele alese în funcție de frecvența de utilizare și în acest fel, când și când, dacă am timp, o răsfoiesc și citesc acele cuvinte, le repet și dacă se prinde de mine ceva e OK, dacă nu se prinde de mine nimic, este tot OK căci la 76 de ani ai mei, ambițiile de a mă apuca să traduc opera completă a lui SHAKESPEARE au dispărut de mult timp.







Cartea merită pentru că pentru cei foarte grăbiți, oferă câteva elemente de a depăși primul stadiu al ignoranței, nimic altceva.

(29 ianuarie 2023)









No comments:

Post a Comment