Sunday, January 22, 2023

1.000 de oameni care m-au impresionat: Cornelia IOANA

Cornelia IOANA a fost colega mea de clasă în liceu și a fost colega mea de grupă în anii de studenție. Era o elevă foarte silitoare, iar ca studentă, Cornelia IOANA învăța foarte bine. Confirm acest aspect pentru că la catalog ea răspundea întodeauna înaintea mea la examene, ea fiind IOANA Cornelia și eu urmam, fiind IVAN Ion în catalog.
După absolvirea facultății Cornelia IOANA a plecat să lucreze la Pitești la Centrul Teritorial de Calcul, unde a făcut informatică de top, fiind o profesionistă de excepție. Anii au trecut și am avut ocazia s-o reîntâlnesc pe Cornelia IOANA pe când lucra informaticiană la o bancă tot din Pitești. Am discutat cu ea și mi-a vorbit despre cei doi băieți ai ei și de preocupările ei de la muncă.
În anul 2021, când am revenit eu în Pitești să rezolv niște probleme, mi-am propus să o reîntâlnesc pe fosta mea colegă de clasă din liceu  și de grupă din facultate Cornelia IOANA, căci știam unde stătea cu casa în Pitești. Am stabilit o întâlnire și într-o zi s-a produs și acest eveniment. Ne-am întâlnit la o cafea și o prăjitură la cofetăria din vecinătatea hotelului Argeșul. Am recunoscut-o imediat, deși trecuseră foarte mulți ani de când nu ne mai văzuserăm. Am discutat și am aflat că fiul ei mi-a fost student. Am fost șocat să aflu acest lucru și în plus să nu-mi spună și ea despre acest aspect, căci eu ofeream cărți din biblioteca mea personală, studenților cu preocupări în aprofundarea problemelor de Structuri de date sau de Programare în limbaj de asamblare.
După câteva ore, ne-am despărțit, cu gândul ca la o venire a mea în Pitești să ne reîntâlnim, dar să vină și soția mea, căci toți trei am fost colegi de clasă în liceu.



(22 ianuarie 2023)

No comments:

Post a Comment