Friday, January 27, 2023

1.000 de oameni care m-au impresionat: Iulian RĂDULESCU

Iulian RĂDULESCU reprezintă acea tipologie de absolvent de facultate, care dacă vrea să facă ceva, face. Am făcut împreună niște lucruri interesante și trebuie să spun că Iulian este un tip deștept, cu idei, care dacă începe ceva, finalizează și nu oricum, ci foarte bine.
Am făcut un doctorat cu Iulian RĂDULESCU și el a scris o teză de doctorat de 214 pagini, intitulată Studiul corelației dintre caracteristicile de calitate ale produselor software, pe care a susținut-o cu succes în anul 2009. El era prieten cu Liviu MIJACHE, cu Irina BARBU, foști absolvenți ai Facultății de Cibernetică, cu care după terminarea facultății, mulți ani mai târziu am efectuat multe excursii cu mașinile prin Europa și am avut privilegiul să văd cât de bine documentate erau traseele pe care ei le gândeau.
Cu Iulian RĂDULESCU am scris o carte referită prin:
Ion IVAN, Iulian RĂDULESCU - Analiza comparată a complexității entităților text generate prin tehnici de programare, Editura ASE, Bucureşti 2006, 164 pg, ISBN 973-594-754-4
Unul dintre articolele pe care l-am identificat acum, este descris prin:
Ion IVAN, Iulian RĂDULESCU, Marius POPA, Dragoș CÂRCIUMARU - Managementul încărcării bazelor de date de mari dimensiuni, Revista Română de Informatică și Automatică, vol. 15, nr. 4,2005, pag.57 - 64
Iulian RĂDULESCU este un tânăr deosebit de valoros și sunt sigur că acolo unde este cu munca, face numai treburi foarte bune.

(27 ianuarie 20270 

No comments:

Post a Comment