Thursday, January 26, 2023

1.000 de oameni care m-au impresionat: Eduard HERȚELIU

Așa cum am spus la mulți dintre doctoranzi în prezentări, așa voi spune și despre Eduard HERȚELIU și anume că el mi-a fost student, am colaborat la realizarea lucrării de licență, la realizarea lucrării de disertație de la masterat și după aceea am coordonat în calitate de conducător științific, stagiul doctoral al lui Eduard HERȚELIU.
El a realizat teza de doctorat de 201 pagini, intitulată Metrici ale calității software pentru aplicații informatice orientate spre cetățean. pe care a susținut-o în anul 2015.
Numele HERȚELIU nu este un nume comun ca POPESCU, IONESCU, DUMITRESCU sau altul, dar m-a impresionat faptul că deși eu sunt într-o relație de colegialitate foarte bună cu CLAUDIU HERȚELIU, de pe vremea în care lucram în Ministerul Educației, am avut surpriza plăcută că niciodată Claudiu nu a vorbit despre fratele lui, ci tot timpul, ceea ce am realizat împreună cu Eduard HERȚELIU, a fost direct, fără intermedieri, cum auzeam eu că procedează unii și alții dintre lucrătorii de prin ASE de-și bagă copiii în tot felul de chestii, ei ca maturi intrând la înaintare pentru a-și ocroti odraslele. Am apreciat foarte mult acest lucru. Cred că dacă ar fi intervenit Claudiu în vreun fel, l-aș fi refuzat,  așa cum am făcut eu și în alte cazuri, de s-au supărat colegi care au crezut că eu îmi încalc principiile.
Eduard HERȚELIU a făcut treabă bună și sunt foarte încântat de acest lucru, căci alegerea a fost a mea, din moment ce îi cunoșteam potențialul.




(26 ianuarie 2023)

No comments:

Post a Comment