Tuesday, January 24, 2023

1.000 de oameni care m-au impresionat: Sergiu CAPISIZU

Sergiu CAPISIZU a fost ofițer de aviație. A terminat facultatea de Drept de la Universitatea București și și-a dorit să finalizeze studii de informatică economică, drept care a făcut și facultatea de Cibernetică, Statistică și Informatică Economică, în vremea când se făceau 5 ani. Am coordonat lucrarea lui de licență și l-am testat cu acest prilej să văd dacă el, Sergiu CAPISIZU este în stare să facă și un doctorat. I-am cerut să-mi facă o modificare pe lucrarea de licență, la nivel de câteva ore. Sergiu CAPISIZU a efectuat acele modificări. 
Noi am început un stagiu doctoral, care s-a încheiat cu susținerea cu succes a tezei de doctorat de 373 de pagini, intitulată Modele și tehnici de realizare a auditului informației economice, în anul 2006.
De-a lungul anilor, noi am realizat diferite materiale, din care enumer aici câteva.
Ion IVAN, Marius POPA, Bogdan FLORESCU, Sergiu CAPISIZU - Aspecte juridice ale clonării informatice, Revista Informatica Economică, vol. 7, nr. 1, 2003, pg. 46 – 50, ISSN 1453-1305
Ion IVAN, Paul POCATILU, Sergiu CAPISIZU – Certificarea în informatica aplicată, revista Informatica Economică, vol. 4, nr. 2, 2000, pg. 90 – 96, ISSN 1453-1305
Ion IVAN, Gheorghe NOSCA, Sergiu CAPISIZU – Auditul informatic , ECONOMISTUL, suplimentul Economie teoretica si practica, nr. 1887 (2913) 6 iunie 2005
Ion IVAN, Gheorghe NOSCA, Sergiu CAPISIZU - Auditul sistemelor informatice , Editura ASE, Bucureşti, 2005, ISBN 973-594-638-6, 155 pg.
Ion IVAN, Marius POPA, Sergiu CAPISIZU, Lukacs BREDA, Bogdan FLORESCU - Clonarea informatica, Editura ASE, Bucureşti, 2003, 213 pg., ISBN 973-594-310-7
Ion IVAN, Gheorghe NOSCA, Sergiu CAPISIZU, Marius POPA - Managementul calității aplicațiilor informatice, Editura ASE, Bucureşti, 2007, 500 pg, ISBN 10 973-594-843-5, ISBN-13 978-973-594-843-6
Am rămas într-o relație bună cu Sergiu CAPISIZU, căci el mi-a dovedit că este un caracter special, un om cu care dacă vrei să discuți ceva, ai ce discuta, iar dacă ai nevoie de o soluție juridică, avocatul Sergiu CAPISIZU o oferă rapid și foarte eficient, ceea ce este mare lucru în ziua de azi.
Au fost câteva ocazii în care Sergiu CAPISIZU mi-a arătat că este un om de mare caracter și la atâția ani de la încheierea colaborării noastre oficiale, el doctorand, eu conducător de doctorat, am mers la sala de fitness, dar ne-am întâlnit la o cafea și-mi face plăcere să-l reîntâlnesc, ceea ce mi se întâmplă extrem de rar cu persoane fie care au fost studenți sau am fost colegi de muncă, căci sunt foarte, foarte selectiv.


(24 ianuarie 2023)

No comments:

Post a Comment