Tuesday, January 24, 2023

1.000 de oameni care m-au impresionat: Cristian AMANCEI

Nu este deloc simplu să scriu despre Cristian AMANCEI. El mi-a fost student, doctorand, asistent. Colaborarea cu Cristian AMANCEI a fost extraordinară. 
Am scris articole împreună, am scris și o carte împreună ale cărei coordonate sunt:
Ion IVAN, Cristian AMANCEI - STABILITATEA COEFICIENTILOR MODELULUI GLOBAL DE CALITATE SOFTWARE, teorie, practică, experimente, Editura ASE, Bucureşti, 2006, 172 pg, ISBN-10 973-594-807-9, ISBN 13 978-973-594-807-8
Cristian AMANCEI este auditor de sisteme informatice certificat internațional. datorită condițiilor vitrege din învățământ, el a plecat în industrie unde este foarte apreciat pentru meseria pe acre o are.
În stagiul doctoral, Cristian AMANCEI a elaborat teza de 174 de pagini, intitulată Metrici ale auditului informatic, pe care a susținut-o în anul 2011. De câțiva ani, în preajma Crăciunului Cristian îmi trimite prin curier o coroniță din crengi de brad și o felicitare. Este un gest care arată cât de nobil este acest tânăr.
El are un băiețel de 4 anișori, pe care l-am cunoscut la sfârșitul acestui decembrie 2022. M-a impresionat cum un piști de 4 anișori știe să poarte o discuție de om mare, despre ceea ce face el la grădiniță și cum relaționează el cu copiii și cu educatoarele.


(24 ianuarie 2023)



No comments:

Post a Comment