Tuesday, January 24, 2023

1.000 de oameni care m-au impresionat: Eugen DUMITRAȘCU

Eugen DUMITRAȘCU este absolvent al facultății de Calculatoare de la Universitatea din Craiova. El a fost doctorandul meu și a susținut cu succes teza de doctorat  de 146  pagini, intitulată Optimizarea structurilor definite pentru aplicații distribuite în informatica, în anul 2008. 
A fost o colaborare excelentă cu Eugen. El a făcut cercetare științifică de calitate, aplicând metode cantitative pentru a evidenția modalitățile eficiente de îmbunătățire a calității produselor software prin utilizarea adecvată a structurilor de date, folosind criterii de eficiență.
Am rămas în legătură cu Eugen după terminarea doctoratului și el m-a impresionat pentru faptul că a știut să-și modeleze cariera astfel încât să răspundă priorităților esențiale pe care i le-a dat viața. Numai un bărbat adevărat are această capacitate, de a ierarhiza totul încât să soluționeze problemele exact așa cum trebuie. Eu am apreciat această abordare și mi-am dat seama că  Eugen DUMITRAȘCU este un tip valabil, care știe exact cum stau lucrurile și vede viața prin prisma unui bărbat adevărat.

(24 ianuarie 2023)

No comments:

Post a Comment