Thursday, January 26, 2023

1.000 de oameni care m-au impresionat: Traian IONESCU

Traian IONESCU este inginer electronist la bază. L-am cunoscut cu mulți ani în urmă. El lucra la o firmă de produse chimice franțuzească. Din vorbă-n vorbă am ajuns să-l cunosc foarte bine și să mă conving că avem suficient de multe lucruri în comun ca să derulăm un stagiu doctoral de calitate, cu susținerea unei teze de doctorat de succes. 
El a susținut teza de doctorat intitulată  Evaluarea influențelor definirii și referirii unor structuri de date în aplicații informatice, de 178 pagini, în anul 2000.
A fost o colaborare excelentă pentru că Traian este in om de mare caracter, unde punctualitatea, precizia, exigența, perseverența sunt doar câteva din trăsăturile care-l definesc. Nu s-a întâmplat niciodată ca doctorandul meu Traian IONESCU să spună ceva și acel ceva să nu devină realitate în termenii pe care noi i-am stabilit. El a venit de multe ori pe la mine și am băut o cafea mulți ani după ce a terminat cu doctoratul, ceea ce m-a bucurat foarte mult, căci Traian IONESCU este omul care se mișcă foarte mult, vede lumea și are un talent fantastic de povestitor. El mi-a vorbit despre Viscri și mi-a stârnit curiozitatea de a merge și eu acolo, deși dacă drumurile sunt chiar de slabă calitate. Am vizitat biserica fortificată, dar nu am rămas să dorm acolo că pute a balegă și a urină de la vite.

(26 ianuarie 2023)

No comments:

Post a Comment