Thursday, January 26, 2023

1.000 de oameni care m-au impresionat: Gheorghe OGRINJA

Gheorghe OGRINJA a fost studentul meu cu mulți ani înainte de a deveni doctorand. Când a venit la mine să discutăm despre doctorat, l-am recunoscut imediat pe fostul meu student. Eu nu rețin multă lume. Dar cei care sunt speciali, mai ales ca studenți din punct de vedere al performanței ca programatori, îi rețin ca figură și uneori ca și nume. Pe George l-am reținut și ca figură și ca nume căci OGRINJA nu este un nume prea des întâlnit.
Am derulat un stagiu doctoral deosebit de fructuos și am observat același lucru de care eram eu convins și anume, că un tip care a fost student excepțional, tot excepțional va fi și ca doctorand și lucrarea sa finală, adică teza sa va fi și ea tot ceva special.
La începutul mileniului al III-lea managementul documentelor era ceva wow și toată lumea cădea în limbă când se vorbea despre acest subiect, exact cum se proceda și când se vorbea despre ERP. Am convenit cu George să realizăm o altă abordare a problemei. El a scris teza, a susținut teza de doctorat cu tema  Calitate software in managementul documentelor, de 223 pagini în anul 2003, mai precis pe 3 decembrie.
Noi am ținut legătura și îmi face plăcere să schimb cu el mesaje căci suntem prieteni pe Facebook.


(26 ianuarie 2023) 

No comments:

Post a Comment