Wednesday, January 25, 2023

1.000 de oameni care m-au impresionat: Alin ZAMFIROIU

Alin ZAMFIROIU este acum conferențiar universitar.
Alin ZAMFIROIU mi-a fost student la Secția de Informatică Economică de la facultatea de Cibernetică, Statistică și Informatică Economică. El a făcut lucrarea de licență și cea de disertație cu altcineva, dar stagiul doctoral l-am parcurs împreună și m-am convins că el este un cercetător științific:
- temeinic,
- exigent,
- serios,
- profund,
- eficient,
- dedicat.
El a realizat teza de doctorat de 226 pagini, intitulată Metrici ale calității aplicațiilor mobile, pe care a susținut-o în anul 2014 cu mult succes în fața unei comisii extraordinar de exigente din care au făcut parte profesorii Adrian ATANASIU de la Facultatea de Matematică din Universitatea București, Victor PATRICIU de la Academia Tehnică Militară, Nicolae TOMAI de la Universitatea BABEȘ-BOLYAI, Ion SMEUREANU - președinte, decanul Facultății de Cibernetică, Statistică și Informatică Economică și cu voia dumneavoastră Ion IVAN în calitate de conducător științific de doctorat.
Împreună cu Alin ZAMFIROIU am realizat o serie de lucrări dintre care amintesc:
Ion IVAN, Alin ZAMFIROIU, Narcis LUCA, Gheorghe MATEI - Avuţia naţională digitală, Editura ASE, Bucureşti, 2020, 196pg, ISBN: 978-606-34-0339-2
Ion IVAN, Alin ZAMFIROIU - Cariera de programator, Editura ASE, Bucureşti, 2017, 236pg, ISBN: 978-606-34-0154-1
Paul POCATILU, Ion IVAN, Adrian VISOIU, Felician ALECU, Alin ZAMFIROIU, Bogdan IANCU - PROGRAMAREA APLICATIILOR ANDROID, Editura ASE, Bucureşti, 2015, 714pg, ISBN: 978-606-505-856-9.
Am scris și articole pe care le-am publicat prin reviste de specialitate din țară.
Eu țin legătura cu unii dintre foștii doctoranzi cu acre am lucrat și ne vedem la câte o cafea din când în când, căci îmi face plăcere. Nu sunt mulți, dar Alin ZAMFIROIU este unul dintre ei. În vara anului 2022 el s-a căsătorit și am fost la nunta lui. Chiar i-am făcut o vizită acum în ianuarie 2023 și am discutat despre colecții de diferite chestii, căci și el și eu avem pasiunea de a colecționa diverse obiecte. Am apreciat faptul că el este un om care se documentează și când face ceva, face cu tot sufletul, din pasiune.

(25 ianuarie 2023)


No comments:

Post a Comment