Thursday, January 26, 2023

1.000 de oameni care m-au impresionat: Nicolae ENESCU

 Nicușor, căci așa i-am zis eu lui Nicolae ENESCU a fost doctorandul meu, provenit de la Facultatea de Calculatoare de la Universitatea Craiova. Am avut o colaborare bună, chiar dacă el lucra ca programator în Japonia căci eu apreciez foarte mult programatorii, căci și eu sunt la bază tot programator.
El a finalizat stagiul doctoral cu o teză de 326 pagini, intitulată   Modele pentru evaluarea corectitudinii aplicațiilor informatice distribuite, pe care a susținut-o în anul 2009.
Pe când aveam niște cursuri de Managementul calității sistemelor informatice la un masterat de la Facultatea de Calculatoare de la Universitatea din Craiova, l-am reîntâlnit pe Nicolae ENESCU și m-a invitat să-i vizitez moșia, care era de fapt o fâșie de pământ foarte lungă, în afara Craiovei, unde-și construia o casă ca o redută. De multe ori am zis că-i voi face o vizită, dar de fiecare dată când m-am apropiat de Craiova ori era prea târziu și doream să ajung la București în aceeași zi, ori intervenea altceva să rămân în Pitești și am amânat.
Știu că Nicolae ENESCU ca și Eugen DUMITRAȘCU, de ziua mea îmi dau telefon să mă felicite, ceea ce arată că anii cât am colaborat la doctorat, au fost ani frumoși din care cu toții am învățat foarte multe.

(26 ianuarie 2023)

No comments:

Post a Comment