Tuesday, January 24, 2023

1.000 de oameni care m-au impresionat: Cristian DIACONU

Cristian DIACONU mi-a fost student. El era la a doua facultate. M-a impresionat seriozitatea cu care se pregătea să devină informatician. 
După terminarea facultății Cristian DIACONU a lucrat în țările Asiei de Sud-Est în sistemul bancar pe salarii bune, după care și-a făcut firma lui. Ne-am reîntâlnit și el și-a dorit să facem un doctorat împreună. El avea tot ce trebuie pentru a face un stagiu doctoral.
În anul 2007 el a susțtinut cu succes teza de doctorat intitulată  Evaluarea operaționalității sistemelor software complexede 165 pagini. El a dat niște soluții extrem de interesante, căci avea tot ce trebuie și date culese de el din mediul economic financiar real și știa modelare și informatică, pentru că era un tip foarte deștept, sistematic, profund și mai ales realist în abordarea problemelor.
Am scris împreună două articole:
Ion IVAN, Cristian DIACONU, Daniel MILODIN – Sisteme informatice AMIS, Economistul, nr. 1798 (2824), 31 ianuarie 2005, Suplimentul Economie teoretica si practica, nr. 430, 2005
Ion IVAN, Cristian DIACONU, Daniel MILODIN – SISTEME INFORMATICE AMIS Economistul nr. 1798 (2824) luni 31 ianuarie 2005, Suplimentul ECONOMIE teoretica si practica, nr. 430.
Am fost foarte încântat de colaborarea mea cu acest tânăr deosebit de valoros, cu o familie frumoasă, care mi-a dovedit cu un anume prilej că este și un excelent dansator.


(24 ianuarie 2024)

No comments:

Post a Comment