Sunday, February 19, 2023

1.000 de oameni care m-au impresionat: Bogdan ZURBAGIU

La o anumită vârstă am constatat că am avut ca studenți pe unii tineri ai căror părinți mi-au fost studenți cu multe zeci de ani înainte. Așa este cazul fostului meu student Dumitru ZURBAGIU, al cărui fiu, Bogdan ZURBAGIU mi-a fost student, i-am coordonat lucrarea de licență și i-am coordonat și lucrarea de disertație. Cu Bogdan ZURBAGIU am realizat lucruri interesante, inclusiv, el a contribuit la realizarea lucrării de structuri de date referită prin:
Ion IVAN, Marius POPA, Paul POCATILU ( coorodnatori) - Structuri de date ,vol. 1 si vol. 2, Editura ASE, Bucureşti, 2008.
Vol. 1: Tipologii de structuri de date, 770 pag., ISBN 978-606-505-032-7.
Vol. 2: Managementul structurilor de date, 534 pag., ISBN 978-606-505-033-4.
fiind unul dintre mulții autori pe care am reușit să-i cooptăm să lucreze la această carte care a primit premiul Tudor TĂNĂSESCU al Academiei Române pe anul 2008.
Despre el am scris un articol aici pe blog, care se găsește la adresa:
https://ionivan1947.blogspot.com/search?q=bogdan+zurbagiu
căci acest tânăr practică sporturi de mare rezistență, ceea ce este un lucru excepțional pentru un informatician care prin definiție ar trebui să stea cu nasul doar în calculator. El m-a impresionat definitiv pentru ceea ce afce ca sportiv. L-am întâlnit când se antrena la bazinul de înot unde merg și eu la PatkLake.


(19 februarie 2023)


No comments:

Post a Comment