Saturday, February 18, 2023

1.000 de oameni care m-au impresionat: Ștefan POPA

Într-o toamnă am fost anunțat că sunt transferat de la  organizația de partid a seriei D, la organizația de partid a seriei A, serie unde nu cunoșteam mai pe nimeni nici dintre cadrele didactice, nici dintre studenți, în afară de cei cu care fusesem prin bazele de practică agricolă toamna. Am ajuns la o ședință cu noua organizație, care era chiar ședință de alegeri. La un moment dat un coleg pe care nu-l știam decât din vedere s-a ridicat în picioare și m-a propus pe mine să fac parte din BOB-Biroul Organizației de Bază. A vorbit despre mine câteva minute și a spus o serie de detalii care m-au mirat tare mult, căci numai colegii din sub-colectivul de informatică cu care lucram de ani și ani, le cunoșteau. Nu mă apuc să descriu cum au decurs lucrările acelei adunări, dar cu prima ocazie am stat de vorbă cu colegul Ștefan POPA și mi-a povestit cum au stat lucrurile. Înainte de ședință, a venit la el un profesor, i-a dat o hârtiuță pe care erau scrise acele detalii despre mine. El a avut sarcină să mă propună ca să devin membru BOB și că spună ceea ce era pe hârtiuță. El așa a procedat, cum i s-a cerut.
M-a impresionat la Ștefan POPA că mi-a zis că a stat de vorbă cu niște colegi, rapid, să se convingă că așa stau lucrurile cu mine și după ce i s-a spus că foița de hârtie nu conține exagerări și neadevăruri, a luat cuvântul și a vorbit. M-a impresionat faptul că deși eu nu-l cunoșteam pe el, Ștefan știa destul de multe despre mine, căci eu mai mergeam pe la sesiunile științifice organizate la el în catedră și mă cunoșteam bine cu colegii lui Ion IONIȚĂ, Dumitru PÂRVU, Marin ANDREICA, Marcel STOICA.


(18 februarie 2023)

No comments:

Post a Comment