Thursday, February 23, 2023

1.000 de oameni care m-au impresionat: Mihai DRUMEA

Și Mihai DRUMEA mi-a fost student în vremurile când Secția de Informatică Economică de la Facultatea de Cibernetică, Statistică și Informatică Economică avea durata de 5 ani. Era un student căruia îi plăcea programarea în limbaje evoluate și scria programe frumoase în limbajul C. Avea note mari și doream să derulăm un stagiu doctoral, căci doream să continue ceva pe probleme de e-commerce. În vremurile acelea, despre e-commerce la noi erau numai articole de reviste. Nu exista nimic de comerț electronic. Mihai DRUMEA s-a dus spre tranzacții de valori mobiliare. Noi am ținut legătura și la un moment dat, el avea un apartament aici în mahala la mine, pe Octavian GOGA, chiar lipit de clădirea unde acum este un hotel Double Tree. Chiar i-am făcut o vizită. Îmi aduc aminte că avea un câine Setter Irlandez cam nebunatic și neascultător. Mihai DRUMEA m-a servit cu o prăjitură și într-o clipă de neatenție Setterul lui mi-a șterpelit prăjitura din farfurie.

Tocmai când discuțiile noastre erau mai aplicate pe o viitoare teză de doctorat, i-a venit ideea lui Mihai DRUMEA să emigreze în Canada cu toată familia. Și a emigrat. Mult timp am ținut legătura, dar de la distanță nu se realizau stagii doctorale, mai ales în condițiile de atunci. Am regretat foarte mult că nu am reușit să dezvoltăm un subiect pe care doar Mihai DRUMEA l-ar fi dus la bubn sfârșit. Ceva-ceva am făcut eu cu un doctorand, dar nu ar fi avut impactul a ceea ce plănuisem eu cu Mihai, mai ales că lucrurile erau ceva mai devreme cu vreo 15 ani, dacă Mihai DRUMEA ar fi făcut o teză de doctorat.



(23 februarie 2023)

No comments:

Post a Comment