Tuesday, February 28, 2023

1.000 de oameni care m-au impresionat: Paul BĂLĂNOIU

Și Paul BĂLĂNOIU a fost unul dintre studenții mei de la Secția de Informatică Economică de la facultatea de Civbernetică, Statistică și Informatică Economică, din vremurile în care limbajul de asamblare era predat la o disciplină distinctă pe două semestre și se intra exact în toate detaliile care privesc un adevărat programator. 
Studentul Paul BĂLĂNOIU s-a remarcat ca un excelent programtor.
Paul BĂLĂNOIU are o gândire perfect orientată spre programare.
Paul BĂLĂNOIU știe să facă analiza unei probleme.
Paul BĂLĂNOIU are calitatea de a identifica algoritmul adecvat.
Paul BĂLĂNOIU știe să scrie secvențe de program eficiente.
Eu am o teorie. Când mergi să tocmești lăutarii de nuntă, nu stai să le asculți repertoriul în stradă. Te uiți cum pun arcușul pe vioară. Așa a fost în cazul studentului Paul BĂLĂNOIU. De la prima instrucțiune ASM mi-am dat seama că am în față un artist. Acesta a și fost motivul din care l-am ruf=gat să vină cu niște secvențe ASM pentru o carte, lucru pe care l-a făcut în chip magistral.
Anii au trecut și l-am reîntâlnit pe Paul BĂLĂNOIU pe poziția de doctorand al profesorului Ion SMEUREANU. Am citit cu mare atenție teza sa de doctorat și am fost de acord să i de atribuie titlul științific de doctor, din calitatea mea de membru al comisiei de doctorat, pentru teza de 352 de pagini, intitulată Sistem informatic pentru administrarea cazurilor si documentelor juridice și susținută cu succes în anul 2011.
El a publicat articolul Enhancing Privacy for Biometric Identification Cards în revista Informatica economică, vol. 13, nr. 1, 2009, pag. 100 - 107.
El este acum procuror și sunt sigur că informatica l-a ajutat și îl ajută foarte mult în munca lui de zi cu zi.



(28 februarie 2023)

No comments:

Post a Comment