Friday, February 17, 2023

1.000 de oameni care m-au impresionat: Paul BREȘFELEAN

Când am fost întrebat de profesorul NIȚCHI dacă sunt de acord să fiu membru în comisia de doctorat a lui Paul BREȘFELEAN am răspuns afirmativ. Am primit  teza sa de doctorat, i-am făcut referat și am mers la Cluj să particip la susținerea tezei în ședință publică, în anul 2009. Impresia mea despre autorul tezei a fost excelentă, căci era vorba de o teză muncită, cu multe rezultate originale interesante.
Paul BREȘFELEAN este absolvent de Informatică Economică la FSEGA de la Universitatea BABEȘ-BOLYAI din Cluj, promoția 2003. 
El a absolvit și un curs de master în anul 2004.
Acum este lector universitar la Departamentul de Informatică Economică.
Suntem prieteni pe Facebook de mai mulți ani, și ori de câte ori avem ocazia discutăm lucruri interesante. Am apreciat la Paul BREȘFELEAN calitățile lui umane, puterea lui de muncă și perseverenta de autodepășire, chiar dacă activitatea sa s-a desfășurat în condiții dificile, independente de voința lui. El este un om cu voință, cu tenacitate de a aprofunda problemele din domeniul său de activitate și impresionează prin deschiderea pe care o are în ceea ce privește colaborarea în realizarea de proiecte noi.


(17 februarie 2023)

No comments:

Post a Comment