Tuesday, February 28, 2023

1.000 de oameni care m-au impresionat: Cosmin APOSTOL

Cosmin APOSTOL a fost unul dintre studenții care au terminat Secția de Informatică Economică din Facultatea de Cibernetică, Statistică și Informatică  Economică, student cu care am colaborat foarte bine și am realizat împreună o serie de materiale dintre care enumer aici:
Ion IVAN, Cosmin APOSTOL – Certificarea produselor program prin amprente, Revista Română de Informatică şi Automatică, vol. 13, nr. 1, 2003, pg. 28 – 31
Ion IVAN, Cosmin APOSTOL - Certificarea produselor program prin amprente, Revista Română de Informatică şi Automatică, vol. 13, nr. 1, 2003, pg. 32 – 38
Ion IVAN, Cosmin APOSTOL, Paul POCATILU, Marius POPA - Certificarea aplicațiilor Internet, Sesiunea de Comunicări Ştiinţifice a Cadrelor Didactice, Universitatea Româno-Americană, Bucureşti, 23 – 24 mai, 2003
Ion IVAN, Marius POPA, Doru UNGUREANU, Cosmin APOSTOL – “IT Projects Carrying On Using Data Structures”, BRIE – Business Informatics Handbook, Ed. ASE, Bucuresti 2003
Ion IVAN, Paul PPOCATILU, Marius POPA, Cosmin APOSTOL – “Supervising Software Certification Process”, BRIE – Business Informatics Handbook, Ed. ASE, Bucuresti 2003, in course of publishing
Ion IVAN, Cosmin APOSTOL, Adrian POCOVNICU – “Produse orientate pe e-educatie”, Rolul Stiintei si Învațământului Economic in Realizarea Reformelor Economice in Republica Moldova, Conferinta Internațională “Rolul stiintei și învățămantului economic în realizarea reformelor economice din Republica Moldova”, 25-26 Septembrie 2003, Departamentul Editorial poligrafic al ASEM, pg. 540-541.
El m-a impresionat prin capacitatea de a înțelege problematica și prin modul în care a scris programele C++ necesare elaborării unor proiecte la care am lucrat împreună. Mi-a plăcut cum am colaborat la realizarea lucrării de licență, căci Cosmin a lucrat exact așa cum trebuie pentru a face o construcție bine fundamentată, cu proporțiile cerute de o astfel de lucrare și mai ales la nivelul științific impus.

(28 februarie 2023)

No comments:

Post a Comment