Wednesday, February 22, 2023

Oamenii neisprăviți se nasc așa!

Omul este toată viața exact așa cum este definită matricea lui. Eu nu cred că oamenii se schimbă. Pe vremea mea, zicea mama, Dumnezeu s-o ierte, că un copil a plâns în burta maică-sii. Se spunea că atunci, gravida, trebuia să rostească nume de meserii. Spunea mama că biata femeie gravidă a tot zis meserii, dar copilul nu s-a oprit din plâns. Numai vând a zis cuvântul hoț, pruncul din pântece s-a oprit din plâns. Când s-a făcut mare, pruncul devenit bărbat în toată firea a fost unul dintre hoții cei mai de temut din Pitești. Am scris toate acestea pentru a întări faptul că omul neisprăvit, se naște neisprăvit, trăiește neisprăvit și moare tot neisprăvit, exact așa cum a fost toată viața.

Despre oamenii neisprăviți nu spun decât că îți dai seama de cât de neisprăviți sunt în doi timpi și trei mișcări. Așa mi-am dat eu seama ieri 21 februarie 2023 când am trecut prin comuna BREBU, pe strada Matei BASARAB care duce de la casa Domnească spre Câmpina, când am luat câteva guri de canal cu mașina. Strada are asfalt, iar gurile de canal sunt ceva mai jos cam cu 5 -10 cm deci apar ca niște gropi în asfalt. Numai niște neisprăviți au fost în stare să facă o lucrare atât de proastă. Niște oameni pricepuți ar fi gândit totul perfect și capacele de canal ar fi fost la același nivel cu asfaltul. Neisprăviții, născut neisprăviți au realizat canalizarea fără să țină seama de cum va arăta strada asfaltată și au făcut gurile de canal ceva ma joase, iar capacele de canal sunt sub nivelul asfaltului, ceea ce duce la situații de-a dreptul neplăcute pentru șoferi care trebuie să dea cu mașinile în acele gropi, generate din gândirea unor neisprăviți.



(22 februarie 2023)

No comments:

Post a Comment