Thursday, February 23, 2023

Semnele falimentului unei săli de fitness

Viața m-a învățat să văd dincolo de aparențe. Acum ceva timp, am văzut la o sală de fitness că s-a defectat o bandă. În loc să fie reparată sau înlocuită cu o alta funcțională, banda a fost scoală din sală, locul a rămas liber și banda defectă s fost pusă pe hol, chiar în fața liftului. Era un semn, pe care eu nu l-am interpretat, dar peste două luni sala s-a închis, patronul a fugit cu banii de pe abonamente. Delăsara și dezinteresul managementului față de bunul mers al sălii de fitness are rădăcini în lipsa banilor și pregătirea falimentului. De câteva zile bune, văd la sala de fitness pe care o frecventez că din 10 benzi de alergare, patru sunt defecte de ceva timp și au fiecare lipit un anunț că sunt indisponibile. Nu mi se pare o situație normală, ci este clar semnul unor disfuncționalități sau ca săp fiu mai concret, semnul falimentului, deși este vorba de un lanț important, dar condițiile de azi cu cureb=ntul și cu costurile energetice duc sălile de fitness spre faliment.
Nu dau încă numele și nu pun încă poze cu acele benzi nefuncționale, căci sper să nu meargă teoria mea și în acest caz.

(23 februarie 2023)

No comments:

Post a Comment