Sunday, February 19, 2023

1.000 de oameni care m-au impresionat: Carmen HARTULARI

Profesoara universitară Carmen HARTULARI este absolventă a facultății de Automatică și Calculatoare din Institutul Politehnic București. Când am ajuns eu în Centrul de Calcul al ASE și am reușit să merg prin laboratoare, am văzut că ea lucra la etajul al VI-lea în birou cu matematicianul Gheorghe CIOBANU. Am stat mult de vorbă cu Carmen căci ea știa că am copiii studenți la facultatea pe care și ea o absolvise. Am discutat și după ce copiii mei au plecat în străinătate. Fiul ei mi-a fost student, dar am aflat cu tristețe că l-a pierdut și de atunci mi-a fost foarte greu să mai discut cu ea despre copii. 
Carmen HARTULARI m-a impresionat pentru puterea ei de a depăși greul prin care a trecut și a rămas un om care și-a văzut de meserie. Ea a publicat în colaborare articole referite prin:
Angela GALUPA, Crișan ALBU, Carmen HARTULARI - Experimental Results concerning the Risk of Pollution in the Air using Data Warehouses, Economic Computation and Economic Cybernetics Studies and Research Research - revistă cotată ISI încadrată în Q4 după AIS în domeniul Economics (conform JCR 2019), Vol. 45, Nr. 3, pp. 85-100, 2011, ISSN 0424-267X
Carmen HARTULARI, Angela GALUPA -  A Multilevel Cybernetic System to Control the Risk of Environmental Pollution, Economic Computation and Economic Cybernetics Studies and Research - revistă cotată ISI încadrată în Q4 după AIS în domeniul Economics (conform JCR 2019), Vol. 43, Nr. 3, pag. 155-165, 2009, ISSN 0424-267X, accession number WOS:000268743100011,
Carmen HARTULARI, Angela GALUPA, Silvia SPĂTARU - The Environment Pollution in Terms of System Theory and Multicriterial Decisions, Economic Computation and Economic Cybernetics Studies and Research - revistă cotată ISI încadrată în Q4 după AIS în domeniul Economics (conform JCR 2019), Vol. 48, Nr. 4, pag. 183-197, 2014, ISSN 0424-267X, accession number WOS:000346684700011
În data de 07 decembrie 2011, lui Carmen HARTULARI i s-a acordat titlul onorific de profesor universitar emerit de către Senatul ASE, ca recunoaștere a meritelor sale la dezvoltarea învățământului superior de cibernetică economică din țara noastră.

(19 februarie 2023)

No comments:

Post a Comment