Saturday, February 25, 2023

1.000 de oameni care m-au impresionat: Minodora CINTA

Voi recunoaște din start că am o teamă teribilă de injecții și de stomatologi. Neșansa m-a urmărit prin anul 1973 când am avut probleme teribile cu dantura. Dumnezeu a vrut să fac o programare la Cabinetul stomatologic de la Spitaul nou construit din Șoseaua Pantelimon și acolo să fie medic stomatolog, doamna Minodora CINTA.
De la început mi-am dat seama că doamna doctor Minodora CINTA este un om cu experiență, care lucrase la Spitalul de TBC din afara Bucureștiului și acolo a avut posibilitatea să facă lucrări pacienților, unde și-a făcut mâna, cum se spune. Mi-a lucrat la măsele și chiar a făcut o operație. Îmi era tare teamă de urmări, dar spre surprinderea mea, după operație m-am simțit foarte bine, nu s-a umflat falca dreaptă și chiar am mers să-mi țin seminariile, ca și cum nu s-ar fi întâmplat nimic. Dpă ce m-am mutat cu casa în Berceni, îmi era peste mână să merg la Cabinetului din Șoseaua Pantelimon la doamna doctoriță Minodora CINTA. Acum știu multe și dacă compar, trebuie să recunosc faptul că doamna doctoriță  Minodora CINTA avea tehnică și dădea soluții foarte moderne. După ani și ani, când fortuit, am revenit la stomatolog, cel care a văzut lucrările făcute de doamna doctoriță Minodora CINTA s-a minunat, căci deși trecuseră peste 20 de ani, soluțiile de demult abia se introduceau în cabinete, ceea ce m-a făcut să fiu și mai impresionat de ceea ce știa doctorița CINTA.
M-a impresionat că în eu aveam numai 26 de ani și știindu-mă asistent universitar abia trecut de stagiatură, doamna doctoriță Minodora CINTA îmi vorbea extrem de frumos, în timp ce femeia de la lift confundându-mă  cu un student, m-a porcăit ca pe ultimul nenorocit de pe această planetă. Pentru mine doctorița Minodora CINTA a rămas etalon de profesionalism și seriozitate și dacă mi-am dorit și eu ceva, mi-am dorit ca în meseria mea să fiu și eu la același nivel de profunzime, de seriozitate și de concentrare. A fost norocul vieții mele să întâlnesc o profesionistă de talia doctoriței Minodora CINTA și de-a lungul anilor, norocul mi-a surâs și cu alte ocazii, căci am mai întâlnit profesioniști adevărați, nu mulți, dar au fost și de la ei am avut ce învăța, căci eu am disponibilitate să învăț mereu  și mereu, 

(25 februarie 2023)

No comments:

Post a Comment