Thursday, February 23, 2023

1.000 de oameni care m-au impresionat: Mihai SACALĂ

Conferențiarul Mihai SACALĂ de la Departamentul de Statistică și Econometrie este absolvent al Secției de Informatică Economică de la Facultatea de  Cibernetică, Statistică și Informatică Economică, iar pe vremea când era student l-am remarcat ca fiind un student foarte bun. I-am coordonat lucrarea de licență, unde a luat o notă mare și după terminarea facultății a devenit asistent universitar stagiar în Departamentul de care am amintit deja.
Mihai SACALĂ a susținut în anul 2008 teza de doctorat de 275 pagini intitulată Analiza statistica a pietei de capital din Romania, sub coordonarea profesorului universitar Vergil VOINEAGU.
De-a lungul anilor, Mihai SACALĂ a publicat singur sau în colaborare lucrări precum: Studiu privind balanta comerciala cu produse agroalimentare a Romaniei in perioada 2015-2020,   publicat în 2020 la Editura ASE, dar și articole publicate în reviste de specialitate.
De Sf. Mihail și Gavril din acest an când l-am felicitat, ne-am reamintit de vremurile bune de altădată. Mihai SACALĂ este unul dintre tinerii valoroși pe care Departamentul de Statistică și Econometrie îi are, căci provenind din zona informaticii oferă garanția unor abordări speciale ale problematicilor ce privesc lucrul cu colectivități de miliarde de înregistrări, datele fiind culese automat în timp real, ceea ce schimbă total percepția statisticii și a indicatorilor definiți în statistică.


(23 februarie 2023)


No comments:

Post a Comment