Sunday, February 19, 2023

1.000 de oameni care m-au impresionat: Dumitru ZURBAGIU

Pe Dumitru ZURBAGIU l-am cunoscut în vremea studenției. Acum el este un tânăr pensionar. Deci erau vremurile de demult. Aveam seminar de programarea calculatoarelor la grupa lui și am dat un test cu o problemă în care se cerea să se facă o schemă logică. Studenții mi-au dat foile cu schema logică și am remarcat că una dintre acele scheme este foarte corect realizată. L-am întrebat pe studentul care făcuse acea schemă logică dacă absolvise liceu de informatică, iar răspunsul său a fost negativ. Atunci mi-am dat seama că am în față un tânăr cu o gândire foarte bună, bine organizată, care are aplecare spre informatică. Acesta era studentul Dumitru ZURBAGIU. Am discutat mult cu Dumitru ZURBAGIU, căruia eu i-am zs mult mai simplu Mitic, nu Mitică ZURBAGIU, ci simplu Mitică. El după terminarea facultății a mers în industrie cum se spune. L-am mai întâlnit întâmplător prin Piața Romană și de fiecare dată m-am bucurat să aflu lucruri frumoase despre evoluția lui. La un moment dat cineva m-a îndrumat pentru a-mi rezolva o problemă către un domn numit ZURBAGIU Dumitru. Nu i-am spus persoanei că persoana mi-a fost student. Am cunoscut studenți care după terminarea facultății au avut comportament ciudat, deși eu am pretenția că am fost o ființă în proporție de 83,0917634015721% civilizată. Când m-am anunțat la cel cu numele de ZURBAGIU Dumitru am avut surpriza că Mitică nu m-a uitat și am soluționat problema rapid, căci era problema doar de timp, adică o soluție rapidă.
Acum sunt prieten pe Facebook cu Mitică și îmi face o deosebită plăcere să schimb mesaje cu el, căci în mintea mea el rămâne omul care student fiind a dovedit că înțelege informatica în esența ei.



(18 februarie 2023)

No comments:

Post a Comment