Sunday, February 26, 2023

1.000 de oameni care m-au impresionat: Sorin VÂNTURIȘ

Pe Sorin VÂNTURIȘ l-am cunoscut la sala de fitness Sporty Club de pe Calea Vitan 23. Acolo din vorbă în vorbă am aflat că a terminat Politehnica și se ocupă de programarea calculatoarelor la o firmă din zonă. Am încercat să colaborăm și mi-am dat seama că Sorin este un tânăr valoros și că sunt condiții să derulăm un stagiu doctoral. Chiar am realizat  ceva materiale, din care enumer aici:
Ion IVAN, Mihai DOINEA, Sorin PAVEL, Sorin VINTURIȘ - Security Management in Distributed IT Applications, ECONOMY INFORMATICS, vol. 9, no. 1-4, 2011, pp. 29 - 38, ISSN 1582-7941
Ion IVAN, Cristian CIUREA, Sorin VINTURIS - Autotestarea aplicatiilor de scrolling, Revista Romana de Automatica si Informatica, vol.21, nr. 1, 2011, pg 85 - 100
Ion IVAN, Dragos PALAGHIȚĂ, Sorin VINTURIȘ - User Types in Online Applications Economie teoretica si aplicata, vol. 18, nr. 8, 2011, pp. 31 - 52, ISSN 1841-8678
Ion IVAN, Mihai DOINEA, Sorin PAVEL, Sorin VINTURIS - Security Management in Distributed IT Applications, The Proceedings of the 9th International Conference on Informatics in Economy, EDUCATION, RESEARCH & BUSINESS TECHNOLOGIES, May 7 - 8, 2009, Bucharest, ASE PUBLISHING HOUSE, 2009, pp.803 - 808
După mai mulți ani am reluat legătura cu Sorin. El a terminat Facultatea de Horticultură, s-a mutat din București undeva în județul Vâlcea și are o afacere de familie, lucru pentru care am o imensă admirație.

(26 februarie 2023)

No comments:

Post a Comment