Saturday, February 25, 2023

1.000 de oameni care m-au impresionat: Andrei NICOLAE

L-am cunoscut pe Andrei NICOLAE în anul 1969 după ce am mers la familia viitoarei mele soții să mă cunoască, el fiind fratele viitoarei mele mamă-soacră. Prima impresie contează. El era un om blând, care nu vorbea mult, dar care m-a impresionat de la cum mi-a strâns mâna când am dat prima dată noroc. Eu am niște semne. La mine privirea omului și modul în care dă noroc îl definesc pe om. Nu știu, dar simt după aceste două elemente că mă voi înțelege sau nu mă voi înțelege cu omul din fața mea. 
După ce l-am privit și după ce ne-am strâns mâinile, mi-am dat seama că Andrei NICOLAE este omul de nota 10. Dacă eu am hotărât ca el să-mi fie naș de cununie și nu nașul meu de botez, înseamnă că am avut motive puternice să iau o astfel de hotărâre. Viața mi-a demonstrat că nu m-am înșelat.
Andrei NICOLAE s-a dovedit a fi un om specia.
Andrei NICOLAE a fost un om de mare caracter.
Andrei NICOLAE era un adevărat profesionist.
Întotdeauna, Andrei NICOLAE a fost prezent și mi-a dovedit că știe să abordeze probleme, fără a intra cu bocancii murdari de noroi în viețile altora. El era o prezență discretă și știa să aprecieze pe cei din jurul lor. Cu trecerea timpului Andrei NICOLAE mi-am dat seama că făcea lucruri care mă impresionau, mai ales că aveam copiii în creșterea socrilor mei, căci eu și soția mea trebuia să ne vedem de muncă și să evoluăm în fățișul vremurilor comuniste. După ce am fost cununat, lui Andrei NICOLAE îi spuneam simplu nașu' Andrei. Ori de câte ori ajungeam la Pitești, îl vizitam pe el și pe nașa și găseam acolo căldura unor oameni care știu să trăiască, știu să aprecieze și înțeleg rosturile vieții, iar acest lucru a fost pentru mine cel mai important din viața mea, căci mi-am dat seama că a fi om este baza vieții mele.


(25 februarie 2023)

No comments:

Post a Comment