Sunday, February 26, 2023

1.000 de oameni care m-au impresionat: Adrian LICURICEANU

Adrian LICURICEANU mi-a fost student la Secția de Informatică Economică de la facultatea de Cibernetică, Statistică și Informatică Economică, în vremea când durata de studii la licență era de 5 ani și pe când se dădea admitere la facultate cu două probe de matematică și o probă de fizică. Adrian LICURICEANU a fost studentul meu, dar înainte de a fi studentul meu, el a fost elev de liceu, în vremea când la liceu se învăța carte. 
Am avut onoarea să-l coordonez pe Adrian LICURICEANU la realizarea lucrării de licență. Am remarcat că studentul Adrian LICURICEANU este un student cu totul special.
Adrian LICURICEANU este un tânăr cu un nivel de inteligență cu totul ieșită din comun.
Adrian LICURICEANU știa să programeze foarte bine în limbajul C++.
Adrian LICURICEANU era un student care aprofundase problema realității virtuale.
Adrian LICURICEANU dezvoltase un produs software propriu de mare complexitate.
Adrian LICURICEANU era un adevărat talent în domeniul cercetării științifice.
Au fost situații în care i-am inclus pe Adrian LICURICEANU și pe colegul lui Gheorghe LUPU în echipe de cercetare și ceea ce au făcut ei a fost de-a dreptul fenomenal.
Am fost profund impresionat de modul de gândire al lui Adrian LICURICEANU și nu am o explicație de ce el nu a făcut un stagiu doctoral sau nu am eu cunoștință. Sunt sigur că dacă el ar fi mers la o universitate din primele cinci ale lumii, ar fi făcut față cu brio. După terminarea facultății nu am mai aflat nimic despre Adrian LICURICEANU și nici despre Gheorghe LUPU.
Cât timp am lucrat cu Adrian LICURICEANU am reușit să facem niște materiale care se referă prin:
Ion IVAN, Alexandra KARADIMOU, Adrian LICURICEANU, Gheorghe LUPU - Metrici de complexitate software bazate pe dependențele instrucțiunilor, Informatica Economică, vol. 3, nr. 3, 1999, pg. 11 - 19
Ion IVAN, Alexandra KARADIMOU, Sebastian TCACIUC, Gheorghe LUPU - Aplicații orientate obiect în limbaj de asamblare, Studii şi Cercetări de Calcul Economic şi Cibernetică Economică, vol. 33, nr. 3, 1999, pg. 11 – 22
Ion IVAN, Gheorghe LUPU, Adrian LICURICEANU, Substituiri de metrici software, Studii şi cercetări de calcul economic şi cibernetică economică, vol. 33, nr. 1, 1999, pg. 25 – 34
Adrian LICURICEANU este unul dintre cei mai buni cinci studenți cu care am avut norocul și onoarea să lucrez în cei 42 de ani de când am fost cadru didactic în ASE.

(26 februarie 2023)

No comments:

Post a Comment