Tuesday, February 28, 2023

1.000 de oameni care m-au impresionat: Adrian CRISTACHE

Adrian CRISTACHE este unul dintre studenții cu care am lucrat și la disciplinele de Structuri de date și Limbaje de asamblare, dar și pe care l-am coordonat la lucrarea de licență. lucrare pe care a susținut-o cu care a obținut calificativul maxim.

Pe Adrian CRISTACHE îl întâlnesc frecvent la sala de fitness pentru că și lui, ca și mie, ne place să facem sport. Am discutat de mai multe ori despre sport, dar ne-am și văzut să bem o cafea. El lucrează la o companie mare de dezvoltare software de tip ERP.

Lui Adrian CRISTACHE îi plac mult excursiile. Când ne vedem discutăm despre locurile pe care le-am văzut de la ultima întâlnire și el are ce să povestească, pentru că tânăr fiind și mai ales, independent, știe să-și organizeze timpul încât să vadă lucruri deosebit de interesante.

Ceea ce m-a impresionat la Adrian CRISTACHE a fost faptul că după ce a susținut lucrarea de licență mi-a făcut surpriza să mi-l prezinte pe tatăl său, care era tot un fost student de-al meu și pe care îl coodonasem și pe el la lucrarea de stat. Se vedea că trecuseră niște ani, dacă ajunsesem să coordonez lucrările de încheiere a studiilor atât a tatălui, cât și a fiului acestuia. Este un lucru care impresionează, orice s-ar spune.



(28 februarie 2023)

No comments:

Post a Comment