Sunday, February 26, 2023

1.000 de oameni care m-au impresionat: Adrian ILIE

Adrian ILIE a fost studentul meu. Am colaborat bine la realizarea lucrării de licență, dar și la realizarea de alte materiale. El este absolvent de Informatică Economică, din vremurile când facultatea se făcea pe 5 ani și se dădea admitere pentru a deveni student la facultatea de Cibernetică, Statistică și Informatică Economică la două matematici și la fizică. Ce vremuri!
Adrian ILIE este vorbitor de limba engleză la nivel foarte ridicat. El a dat testul TOEFL, a obținut un punctaj astronomic și a obținut o bursă pentru doctorat la Universitatea din Carolina de Nord. Când am avut ocazia să vizitez Notrh Carolina University l-am întâlnit pe fostul meu student Adrian ILIE  care făcea un doctorat.
Acum Adrian ILIE  are un doctorat, lucrează în cercetare și are multe articole publicate în reviste de specialitate.
M-a impresionat tenacitatea cu care Adrian ILIE  își urmărește obiectivele și modul în care își dozează eforturile pentru a le atinge. El are o inteligență sclipitoare, care îl ajută să se orienteze și să aleagă acele activități pe care să le realizeze pentru a ajunge să devină un profesionist desăvârșit. Numai aprofundând problematica pe care și-a ales-o, Adrian ILIE  a reușit să evolueze pentru a avea recunoașterea celor din domeniul său de activitate, căci numai așa a ajuns foarte sus în cariera de cercetător în computer science.
Acum suntem prieteni pe Facebook și mă bucur de toate reușitele lui.




(27 februarie 2023)

No comments:

Post a Comment