Tuesday, February 28, 2023

1.000 de oameni care m-au impresionat: Lucian NAIE

Lucian NAIE mi-a fost student acum destul de mulți ani în urmă și aici mă refer la vremurile în care eu aveam un office pe strada Vlad DRACUL, iar deja Lucian NAIE era salariat la centrul de calcul de la BIOFARM. Acum, Lucian NAIE face informatică în Olanda.
Eu i-am condus lucrarea de licență a lui Lucian. Am lucrat împreună la realizarea părții aplicative și acolo mi-am dat seama că el are o gândire foarte bună, știe să vadă soluțiile cele mai bune și să fie perfect corelate cu cerințele definite de clienți.
El a plecat din țară, așa cum au făcut toți programatorii absolvenți de informatică economică având acel curaj de a lua viața în piept, cu speranța de a le fi mai bine decât în spațiul mioritic. Ori de câte ori a revenit în țară, m-a sunat și ne-am întâlnit la o cafea. 
Suntem prieteni în rețeaua Facebook și sunt la curent cu toate realizările lui Lucian. Am urmărit evoluția lui Lucian de la tânărul debutant până acum la bărbatul în plenitudinea forțelor, gata să realizeze proiecte de mare complexitate și care se ține la curent cu cele mai noi lucruri care se întâmplă în domeniul său de interes, bine definit pe contul lui de LINKEDIN.


(28 februarie 2023)

No comments:

Post a Comment