Sunday, February 26, 2023

1.000 de oameni care m-au impresionat: Dragoș CÂRCIUMARU

Din start trebuie să spun că tânărul Dragoș CÂRCIUMARU mi-a făcut o impresie deosebită căci a dovedit că este punctual, bine pregătit profesional, respectuos, eficient. L-am cunoscut pe când eram director în ministerul educației și aveam o colaborare cu firma SIVECO unde el era angajat.
Am fost impresionat de ușurința cu care Dragoș CÂRCIUMARU înțelegea problema care apărea și de soluția pe care o oferea după ce se documenta, verifica și dădea dovadă de siguranță, pentru că ceea ce propunea trecuse testul practicii, aspect esențial în relația om-calculator.
Am realizat împreună
Ion IVAN, Iulian RĂDULESCU, Marius POPA, Dragoș CÂRCIUMARU - Managementul incarcarii bazelor de date de mari dimensiuni, Revista Romana de Informatica si Automatica, vol. 15, nr. 4, pag.57 - 64
Am regretat foarte mult că nu am realizat un stagiu doctoral cu Dragoș CÂRCIUMARU pentru că el este un tânăr cu resurse excepționale pentru a realiza o teză de doctorat cu soluții originale valoroase. Cred că aș fi colaborat foarte bine cu el pentru că Dragoș este un om punctual, realist și profund în studiu, în analiză și în realizarea de soluții. Nivelul lui de exigență m-a impresionat și numai oamenii de mare caracter se manifestă așa cum a făcut-o de fiecare dată el.

(26 februarie 2023) 

No comments:

Post a Comment