Eu știam de ciot de lemn. Știam de ciot, când se vorbea despre oameni care se întorseseră de pe front fără un picior sau fără o mână și partea care le rămăsese se numea în vorbirea dintre oameni, ciot.
Democrația a adus un nou ciot. Este vorba despre ciotul de autostradă, adică u bucățică de sub 10 Km de autostradă, făcută de vreun constructor rătutit care a câtigat și el un fentelic pe care s-a scremut să-l finalizeze pentru a-și încasa bănuți, știut fiind faptul că la noi un Km de autostradă costă 10 milioane de euro și 50 de milioane sau 20 de milioane de euro sunt bani mulți pentru toate firmulițele leșinate care participă la licitații de pe poziții de sub-contractanți. La orice sub-contractant din cei 10 milioane per Km dacă ajung 4 milioane deja e mult. Este regula suveicii care se practică în spațiul mioritic de pe vremea lui Burebista, am auzit undeva prin târg când îmi beam cafeaua cu mult zaț dacic.
Pe vremea comuniștilor se zicea că spic cu spic dă patriei rod. Acum zicem că ciot cu ciot dă patriei infrastructură. Glumesc.
Democrația a adus un nou ciot. Este vorba despre ciotul de autostradă, adică u bucățică de sub 10 Km de autostradă, făcută de vreun constructor rătutit care a câtigat și el un fentelic pe care s-a scremut să-l finalizeze pentru a-și încasa bănuți, știut fiind faptul că la noi un Km de autostradă costă 10 milioane de euro și 50 de milioane sau 20 de milioane de euro sunt bani mulți pentru toate firmulițele leșinate care participă la licitații de pe poziții de sub-contractanți. La orice sub-contractant din cei 10 milioane per Km dacă ajung 4 milioane deja e mult. Este regula suveicii care se practică în spațiul mioritic de pe vremea lui Burebista, am auzit undeva prin târg când îmi beam cafeaua cu mult zaț dacic.
Pe vremea comuniștilor se zicea că spic cu spic dă patriei rod. Acum zicem că ciot cu ciot dă patriei infrastructură. Glumesc.
(3 decembrie 2021)
No comments:
Post a Comment